I see what you did there...


Så häromdan blev jag då påmind om att det finns djur - av det kvinnliga släktet - som är riktigt stygga. Vi pratar alltså om såna som biter huvudet av sina sexpartners. Wtf. Vad ska det vara bra för? Gänga-gänga-gänga-BIT-nom-nom-nom.

Näe, det är fan inte rätt. Här pratas det så mycket om jämlikhet och fan och hans moster, och så går vi och får huvudet avbitna efter sex? Det visar ju en gång för alla hur elaka kvinnor verkligen är. Alla kvinnor, inte bara syrsor och spindlar. Alla kvinnor. Onda. Vicious.


Jag såg allt dendär blicken och flinet häromdan. Dags för mig att skaffa mig riktigt skydd.

Mitt huvud sitter bra där det sitter.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0