Leaving on a jet-plane...

 
Okej, inte riktigt än då. På söndag. Men jag känner mig själv, och på sistone har jag inte orkat bry mig så värst mycket om bloggen. Så detta kanske blir mitt sista inlägg..........tills jag kommer hem igen nästa torsdag. Förutsatt att Ryanair inte fuckuppar för hårt.
 
Och ja, älskling, självklart kommer jag att höra av mig. Både när vi har landat, hämtat väskorna, satt oss i taxin, kommit till lägenheten, tagit en slurk vatten, gått på muggen, und so weiter.
 
Kortfattat - jag kommer att sakna dig. Tre punkter på sakerattsaknalistan...där ungarna är de andra två, förstås.
 
Så...om inte jag skriver mycket mer - au revoir!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Speshul

Skynda dig hem igen, snälla. Och då menar jag hem-hem. Inte den där hålan du bor i.

<3

2012-09-20 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0