Is that it?


Vi har haft ett par riktigt goa dagar här det senaste. Sol, värme, och allt sånt som bara får en att börja leva igen efter den förbannade vintern som varit. Kung Bore släppte äntligen taget och lät folket vakna till igen. Och vad gör man då? Jo, man är ute så mycket som möjligt.



Yes, yes...grillsäsongen är igång. Säsongsgrillen är framplockad och avdammad, köttet köps in och allt som saknas är den perfekta platsen där och då. Det viktiga är att få äta massor med fräst kött på en skön plats i gott sällskap.



Ja, vissa galningar har till och med haft sin badpremiär. Undertecknad skulle aldrig få för sig att bada i sånthär vatten, men det är kul att de lite tokigare individerna funnit sin väg till vattnet. Brrr!

Men så helt plötsligt...

PANG! Grått, dassigt, regnigt, blåsigt, kyligt och allmänt äckligt. Vafalls! Var det allt? Var det all den sommar vi skulle komma att få detta nådens år 2011? Jag vill verkligen inte tro det, jag vill för böfvelen inte ens tro att sommaren har varit här än. Det är knappt att jag kan säga att jag har kommit över vintern än! Så kommer detta.

Vaffan...




Jag vägrar kura ihop och huttra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0