Minisemester, del II.

Ja, då är man hemkommen från huvudstaden igen. Var i helvete tog tiden vägen? Känns som det var nyss jag satte mig i bilen och körde, och plötsligt är man hemma igen. Lägg då till 2 x 55 mils körning på det. Bara det borde ju kännas som en påskmiddag med Anna Anka?

Men här är jag. Och jag kan inte säga att jag är missnöjd direkt. Au contraire. Fy, så skönt det var att komma iväg! Speciellt med tanke på att det bokade rummet på Scandic Upplands Väsby (skamlös reklam) uppgraderades till en svit! My god, in heaven...! Vilket hotell! Kick-ass frukost, bra personal, gym, bastu...och viktigast av allt:



Jag längtar tillbaka. Jag längtar stenhårt tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Que trampas!!? :P no no no, claro que hablo español, viví en Tenerife un año y medio!

Alltså, är det där en jacuzzi jag ser? Mmm, förstår att du vill tillbaka.. :) Haha, jaa det har nästan känts som Jukkasjärvi den här helgen, riktig vinter här (i Östersund) nu igen! Vart är det du huserar då, i Gbg?



2010-03-28 @ 23:37:25
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0