Byrå i bakhuvudet!

Just när man trodde att skiten var på väg att bli normalt igen, just när hoppet hade börjat återvända, och man började se ljuset i änden på tunneln...

BLAM!

Byrå i bakhuvudet! *


SNÖ? Det var ju för i helvete på väg att bli vår nu! Det var till och med konstant plusgradigt ute igår! Solen sken! Allt var hunky friggin' dory! Meeeeen...så kom natten och bringade oss det vita helvetet från ovan. Jag tänkte ge mig ut på en lång löptur idag, men efter att ha sett detta tappade jag motivationen helt och hållet. Nu vill jag inte sticka ut min nos genom dörren förrän det är dags att åka till Mallorca i juli.

Nu går jag och lägger mig. När jag kommer upp igen, ska detta vara borta.




* "Byrå i bakhuvudet": ett egenpåhittat uttryck för icke roliga överraskningar som verkligen fuckar upp allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0