Win.

"I 99 % av de fall där det finns skrapmärken på de ställen som fanns på din
sons cykel anser vi att det har förekommit yttre åverkan på cykeln.
När det gäller er cykel kan jag inte utesluta att det är som nämnda
mekaniker säger.
Därför har jag beslutat att vi reparerar er cykel utan kostnad, personalen
är informerad.
"

Detta svar fick jag, efter en kortare mailkonversation med tidigare nämnd cykelbutiks VD. Trots lite motvilja, och trots försök att få mig att kontaktas telefonledes, höll vi det till mail där allt finns på pränt. Inget kan förnekas, det finns svart på vitt.

Imorrn åker vi in med cykeln och får äntligen ut vår rätt.

Lesson to be learned - stå på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0