I want it now.

Det kommer att bli en lång helg. En riktigt, riktigt lång helg. När jag var liten, älskade jag dendär dagen-före-julafton-känslan...men nu hatar jag den. Jag hatar att vänta. Speciellt när det är något som jag vill ha NU! Och just nu är jag inne i en sån period. Vad som gör detta ännu värre, är att jag inte riktigt vet när jag får det jag längtar efter. Någon dag i nästa vecka, förhoppningsvis. Inte imorgon. Inte till helgen. Någon dag snart.

GAAAAAH!!!

I'm getting to old for this shit.



Kommentarer
Postat av: Susanne

haha kuuul kille, ar ju haftigt att skriva utan prickar, da marks det att man ar utomlands! ;) hoppas du far vad du langtar efter snart!

2010-06-20 @ 23:11:08
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Susanne

ny bil! men tusan va trevligt! :) nar kommer den?

sol - alleles for mycket, jobb - borjar imorrnbitti, njutning - njaa.. lite mycket stress just nu for det.. :P hur gar det sjalv, vad hander i midsommar?

2010-06-21 @ 23:09:58
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0