C'est fini.

Ja, det är väl mer eller mindre så jag känner mig, efter veckan som har varit.

Slut.

Meeen, det är inte långt kvar till semestern. Och on the positive side - det har börjat töa. Vi har säkert fått nånstans runt decimetern mindre snö på bara en dag! Ja, översämmat lite här och där, men...SNÖN FÖRSVINNER! Jag får citera Gert Fylking - "ÄNTLIGEN!"

På tal om nåt helt orelaterat. Sprang in i en person idag, i en såndär "aaaw-fuck-det-går-inte-att-undvika-kontakt"-situation, dessutom. Inte för att personen i fråga iof berör mig på det sättet, det är bara det att jag helt enkelt känner att jag inte har något med den personen att göra. Det var en gång en god vän, en väldigt god vän som man ställde upp i vått och torrt för, men...just nu så är det bara your regular John Doe för mig.

En jävla synd, men jag står tyvärr fast vid min rätt - I did you no wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0