Jag går i ide nu.


Ja, jag vet att det finns de som har det värre. Jag vet att det krigas för fullt runtom på jorden. Jag vet att folk svälter. Jag vet att det finns en massa psykfall där ute. Jag vet att allt är hemskt.

Men nu är jag less.

På snön.

Igår började det snöa så sakterliga, och tro inte fan att det slutade. Nejnej. Det blev bara mer och mer och mer och mer, och allt mer intensivt, ända tills flingorna var lika stora som små ponnyhästar! Och ja, det snöar än. Ni kan tänka er vad det innebär, eller hur? Precis.

WHAT THE HELL!

Nu räcker det, liksom. Julen har varit, och nyår likaså. Enough. Proppen ur nu. Mysfaktorn finns inte längre, man kan inte sätta på jinglefuckingbells på radion och mysa. Nej. Det är slut. No more christmas. Det betyder alltså att snön ska bort, solen ska skina, fåglar ska kvittra och flickor ska gå med kortkort.

Väck mig när det är dags, för nu gömmer jag mig.


Tack förresten till en väldigt god vän för påminnelsen. Bra jävla låt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0