Day 1, done.

Då har man spenderat hela dagen på att riva ut allt möblemang och grejer ur sovrummet för att förbereda målning. Spacklat och sandpapprat alla hål, fått damm ända upp i vi-vet-var och spacklat lite till. Maskat varenda list, skarv och hörn med tejp, lagt papp på golvet och till och med  kört en första målning på ena väggen.

Och jag måste säga att det ser bra ut.

Att jag borde ha sovit istället, det är en annan femma. Känner på mig att mycket jobb väntar på jobbet, och det är ju som alltid lika kul att vara dödstrött på jobbet. Men okej, nu är rummet prio 1 och inget kan komma emellan. Detta ska bli kick-assbra...och sen ska det bara bli fuck-shine på resten av lyan, inför flytten.

Visir ner.





Och ja - mina händer och armar ser ut som världens jävla salamikorvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0