What's my age again?


Idag på jobbet fick jag reda på att jag har varit objekt för en liten lek bland några töser/damer. En lek som tydligen gick ut på att gissa min ålder.

Min ålder? What the fuck? Gissa min ålder?

Och där blev det plötsligt öppet för tolkning. Ska man ta det som något positivt, eller ska jag stryka några personer från min julkortslista? Jag har redan sen tidigare fått höra misstankar om att jag är nånstans mellan 35 och 40, vilket kom som en spark på smalbenet. Men samtidigt får jag ju erkänna att jag stundvis beter mig som en snorunge. Jag kan inte rå för att jag är jobbets prankster och pajas. Så fort det finns läge, så är jag framme och busar. No matter vad, no matter vem.

Så...bortåt 40, eller 20? Vad har de gissat? Varför? Och vad sa de?

What's my age again?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0