I've got a bad feeling about this...

 
Och DÄR nånstans kommer jag att bli stämd av George Lucas. Om han läser inlägget.
 
Well, fuck it.
 
Jag har gått ett tag och dragit på något som jag VET kräver ett läkarbesök, men så vet vi ju vad jag tycker om sjukhus och läkare i allmänhet...därför har jag medvetet valt att blunda för det, och låtsats som att det regnar. Okej, jag trodde att det skulle funka. Men tji verkar jag få.
 
Det överjävliga är att läkarbesöket kommer att leda till en dejt med kniven, och jag har SÅDÄR lust att gå nyopererad nu. Det är alldeles för fel säsong för att operera sig. Heeelt fel säsong.
 
Så nu står jag där - bita ihop eller bita ihop. Gå och vara halvkass under sommarplanerna, eller stryka sommarplanerna helt och hållet?
 
Dafuq.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0