What the fuck?


Tar en liten paus här i den ickestartade filmkvällen (jävla Let's dance*), och skriver ett snabbt litet inlägg om nåt som inträffade tidigare idag, men som först nu blev ett "dafuq?"-moment.

Hamnade i en frisyrkonversation med chiefen idag, varvid vi kom in på min vilda ungdom där jag hade röd kort tuppkam á la Freddie Ljungberg. Dumt nog kläckte jag - mest på skoj - ur mig att jag var lite sugen på att göra om det, och fick då ett "Ja, men varför inte?" till svar. Nu så...

Dafuq?

"Varför inte?" Och det var allvar i blicken jag fick med svaret. Åter igen - what the fuck? Ska jag verkligen göra om det? Speciellt nu med det representativa jobb man trots allt har? Man ska inviga lugn, trygghet och säkerhet i folk i lite prekära situationer...med röd kort tuppkam?

Well, det vore ju inte helt otypiskt mig att göra det, det får jag ju erkänna. Så nu sitter vi här - ska jag, eller ska jag inte? Hell, i värsta fall får det ju alltid att göra snagg av det hela. Shut it, jag är sjukt sugen. Sjukt sugen. Vilja jefla minnen...




Nånting i stil med detta...utan att riktigt se lika fikus ut då.



* Notera att jag bara tittar på Let's dance, jag spelar i alla fall inte in det som en viss annan dam gör. Mouahahahaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0