I'm lovin' it.


Yeah, det var ett tag sen jag skrev av mig nu. I know. Det kan förvisso bero på mitt lilla datorhaveri, som jag inte ens tänker gå in på. Såna skratt tänker jag inte bjuda er på, skadeglada fuckers. Men nu är grejerna mer eller mindre igång, och det gör Daniel glad.

En annan sak som gör Daniel glad, är vårens intåg på våra gator och torg...och termometrar. Finalmente, liksom. Det är varmt. Det är gott. Det är vår och vårkänslor i luften. Allt och alla vaknar ur sin vinterdvala, med rosiga kinder och solsken i hjärtat.

Vår betyder road-trips. Vår betyder kamera om halsen. Vår betyder sitta på en mur och titta på stjärnorna till arslet och nötterna domnar. Vår betyder fika. Vår betyder våldgästa ett grekiskt bröllop. It is good. All good.

Det kliar i mina fingrar. På mer än ett sätt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0