And I've working like a dog.


Robin summerade veckan fram till idag väldigt bra. Nailed it.





Att det skulle bli mycket, det visste jag. Men damn. Dayum. Man är som ett utskitet päron at the end of the day. Dock får väl tilläggas att det är kul, väldigt kul dessutom. Att vi sen dessutom är ett förjävla grymt team, det gör ju saken ännu roligare.

Så jag ska inte klaga. Sånär som på att det här förstås påverkar vissa viktiga instanser inom den sociala avdelningen av livet. Väldigt viktiga instanser. Tur att läget bara är kortvarigt. Fredag och helg imorgon, då ska det tas igen. Jag lovar.

Och nu, mina vänner och ovänner, ska jag be sleeping like a log.

I bid you adieu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0