Mål.


Nytt år, nya möjligheter...och övriga floskler.

Jag tänker inte ens börja berätta om min jul, för jag kommer bara att tugga fradga igen. Det får bli ett senare inlägg.

Men jag hoppas att ni hade en bra jul i alla fall.

Det nya året för inte med sig särskilt mycket här och nu. Kallt, mörkt och regnigt. Ledigheten rinner iväg utan att man egentligen har gjort något vettigt.

Vi fick inte ens se Djurgården spela!

Så nu känner jag att det är dags att ta fram medicinen för att stå ut med vardagstråkigheten - mål. Saker att se fram emot. Och som det ser ut just nu, finns det ett par saker på listan till våren...

- Minst två resor till Mallorca
- En spännande utbildning
- Hänga kameran om halsen och fota storstadsmiljö
- Sist men inte minst...regnchecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0