Just the two of us.


Jag har något som ligger och gnager på mitt samvete. Något som gnager sådär riktigt hårt, dessutom. När jag tänker tillbaka på det, och hur det ser ut nu, är det nästan att jag vill krypa ner genom jordens yta och gömma mig i skam. Så pass långt har det alltså gått.

Vi är ett bra team, du och jag. Varenda sekund vi spenderar tillsammans, är en sekund jag vill stanna och njuta länge av. Det spelar ingen roll om det är dag, natt, onsdag eller lördag - när det bara är vi två, så försvinner allt annat runtomkring. Du får mig att glömma all skit, alla bekymmer och alla gråa moln försvinner. Den tiden du och jag spenderar ihop går så fort. Alldeles för fort. Alltid. Det är inte rättvist, jag vill njuta av dig och ditt sällskap längre. Utan avbrott. Utan något som stör. Utan att alla måsten kryper allt närmare och sätter stopp för oss.

Jag ser alltid fram emot att få se dig igen. Att vara med dig. Åka ut till havet, och spendera en massa timmar just sådär som vi har gjort så många gånger förut. Njuta av naturen, friden och det ro man känner i kroppen. Med gott sällskap. Jag längtar efter det.

Därför skäms jag så jag nästan går sönder, när jag tänker på hur jag har försummat dig den senaste tiden. Jag skäms så mycket, att jag knappt ens kan tänka på det. Visst har vissa omständigheter spelat in, jag har trots allt varit ur funktion ett tag. Men ändå. Jag känner ändå att jag har försummat dig, och det är det sista du förtjänar. Speciellt med tanke på hur mycket du betyder för mig. Och det är mer än vad någon någonsin kommer att förstå.

Någon.

Men det kvittar. Jag vet vad du betyder för mig.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gått och blivit kär, gubben? ;)

2012-03-08 @ 20:06:08
Postat av: Danne

Jupp. I min kamera.

2012-03-08 @ 21:21:07
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg till när man får träffa henne...;),

2012-03-20 @ 19:55:09
Postat av: Danne

Min kamera? Ja...säg bara till när, så kan du få träffa henne.



Just det, sen får du förstås säga vem fan du själv är också, annars kan det bli kärvt...

2012-03-20 @ 19:57:25
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snackar om tjejen du skrivit om/till ;)

Vad spelar det för roll? Skäms du över henne?

2012-03-20 @ 21:58:37
Postat av: Danne

Titta på bilden i inlägget, så får du se "henne". ;)

2012-03-20 @ 22:03:39
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man upp och erkänn att du är kär?

2012-03-20 @ 23:03:08
Postat av: Danne

"Man upp" från nån som gömmer sig bakom internetvärldens fina anonymitet? Är inte det lite som att kasta bäver i trähus?



Men jodå, jag har inga som helst svårigheter med att erkänna att jag är kär i min Canon EOS500D. Hands down.

2012-03-20 @ 23:11:31
URL: http://wordsofanutcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0