Long time, no see.


Yeah, åter igen är jag usel på att uppdatera bloggen. Trots att jag nästan dagligen kommer på grejer som jag borde skriva om.

Och så är det som bortblåst när man kommer hem.

Beror det på att jag är senil? Att jag knappt vet vad som är dag eller natt längre? Att mitt huvud är på sju miljoner olika ställen samtidigt? Att jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN behöver semester? Vad?

Jag röstar på allt ovan nämnt. Utom att jag är senil då. Fan heller.

Däremot är resten en kombination av varandra. I mitt till synes lilla huvud, snurrar mer saker än myggor i luften en sommarkväll. Flytten, morsan, jobbet, träningen, semestern, lägenheten på Mallorca och tjafs med brorsan, är bara ett litet plock på listan som gör att huvudet inte gärna går på lågvarv. Och går det inte på lågvarv, så får man inte ut något av den lilla vila man får. Får man inte vila, så försvinner perceptionen på dag och natt. Försvinner perceptionen på dag och natt, blir man trött. Är man trött, så behöver man semester. Behöver man semester men inte får det än på drygt fyra veckor, tillbaka till ruta ett.

Ja, ni hajar.

Mitt sista pass innan semestern kommer att bli världens längsta. Och jag kommer att gråta hela vägen till bilen. Om jag hade kunnat, that is.

Det blev ett ganska mörkt inlägg ikväll, passar när jag ändå ligger i sängen och skriver. Lovar att jag till nästa gång ska komma på nåt lite mer roligt och sjukt att skriva om. Vet att jag hade nåt riktigt bra för ett tag sen, men...jag har glömt.

Beror det på att jag är senil?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0