Final countdown.


Fyra arbetspass kvar. Fyra. Count them, one - two - thre - four, fouuuur arbetspass kvar. Sen är det jävlarimej semester som gäller. Sju veckors I-don't-give-a-flying-fuck ligger framför mig. Och herrejävlar, vad det behövs må ni tro.

Vad som kommer att göras på semestern? Not a clue. Jag vet att det förstås blir Mallorca, eventuellt besök från Stockholm, men utöver det har jag inga som helst planer. Precis som jag vill ha det. Bara ta det dag för dag, och låta dagsform i samarbete med väder avgöra vad som hittas på. Det viktiga är i alla fall att ta det lugnt, njuta och umgås med de man älskar. Och så lite fiske på det. Ganska mycket fiske.

Just det - och så bli sams med John Blund också. Det är ett viktigt projekt i sommar.

För övrigt måste jag erkänna att jag tycks ha missat ett och annat vad det gäller livets stora händelser. Eller vad sägs om veckans samtal...

NN - "xx.xxx kronor, vad säger du om det va?"
Jag - "Vill du gifta dig med mig?"
NN - "Jag visste det! Du vill bara ha mig för mina pengar! Men okej, varför inte?"
Jag - "Inte bara för pengarna förstås............även för det grymma sexet."
NN - "Jag är grym i sängen, det vet du."
Jag - "Jag är grymmare."
NN - "Jag är grymmast."

Ja, här i förorten kör vi inga Disneyfrierier inte. Även om det nu inte var direkt seriöst (eller var det?), så omhuldas det av tokerier rätt igenom. Som det ska vara.

Nu - semester. Snart i alla fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0