Kosmisk balans.


Nu lutar den kosmiska balansen på rätt håll igen. Det ena efter det andra går rätt väg, and it is goddamned darned good! Se om det bara blir lite balans i det nu då. Om inte annat, så tänker jag i alla fall enjoy the ride så länge.

Ja, jag flummade kanske litegrann där. Men vad ska man förvänta sig, sådär gott seg efter en way lång natt? Eller ja, lång och lång...tidmässigt lång, men som vanligt i det trevliga sällskapet försvann tiden alldeles för fort. Kan någon ta och uppfinna en såndär stoppa-tiden-klocka en gång för alla?

Söndag, för övrigt. Var tog den här dagen vägen? Eller ja...bio och hockey är två evenemang som lätt kan få tiden att försvinna.  Nåväl, det gör inte mig så mycket, söndagar är en dag som vilken annan för mig. All good.

Ingår kväll, eller inatt kanske, när jag satt där gott relaxad och bakåtlutad, hann jag reflektera lite på livet som det ser ut just nu, och en sång spelades upp i huvudet på mig. Klassiker, men ändå så rätt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0