May the force be with Jenna Jameson

Då är man hemkommen från Göteborg och Sci-fimässan. Ingen direkt byxvätare per sé, men den bjöd ändå på några intressanta ting. Exempelvis...



Livs levande geeks, utklädda till Storm Troopers, Darth Vader m.m...och en skön liten R2D2 som jag gärna hade haft rullande här i vardagsrummet...



Samma laguppställning, sånär som på att Vader har ersatts av Boba Fett. Också cool.



Spännande filmrekvisita, som den riktiga masken från Terror på Elm Street.



En dräkt använd i den nu kultförklarade serien "V".



Jackan som användes av Robert Patrick (som spelade den onda Terminatorn) i Terminator 2.



En life-size figure av Hannibal Lecter. Han var riktigt kort...



Och en lika stor modell av Pinhead. Var nästan beredd på att han skulle hoppa fram med ett "BÖH!"...


Sen fanns det då massor och åter massor med geek-prylar, leksaker, filmer, samlargrejer och what not. Kliade lite i fingrarna, men jag tyglade mig. I alla fall fram till bordet med kändisautografer. Där fick jag brottas med mig själv, plånboken och egot. Och det blev jobbigt.

Men vad ska jag säga, fyrahundra spänn för en signerad het bild på donnan här nedan...



Jag funderar å det allvarligaste att åka in till Göteborg igen och köpa den. Varför gjorde jag inte det? VARFÖR??? Och för er kära läsare som inte vet vem detta är...SKÄMS PÅ ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0