*cryface*


Idag för exakt en vecka sen var jag och skrev på papprena för min nya bil. Den som jag sen dess har väntat på som ett barn dagen före julafton. När jag skrev på papprena frågade när jag kunde få bilen, och fick till svar att den först skulle skickas till Bilia, fyllas på med vätskor, oljor, servas, skruvas på det sista, polera lacken och helt enkelt göras fin för mig. Kortfattat - lite servicearbete, som säkerligen görs på en halvdag. Om ens det.

Det kan jag köpa.

Men som jag inledde - det har nu gått en vecka. Och än har jag inte hört ett ord från dem. Inget om att det har blivit försening på leveransen, eller andra hinder. Inte ett ord. Sa jag att jag känner mig som ett barn före julafton? Vi vet alla hur barn är före julafton. Vi vet det. MAN VILL HA JULAFTON NUUUU!!!

Därför ställer jag mig frågande - vad i hela fridens namn är det som gör att det tar så lång tid?!?!?!?





Var det såhär min bil levererades till Bilia?



Kommentarer
Postat av: Nitram, (från coola pappor)

För många bilar och för lite personal, eller lat personal:P

Jag lider med dig.

2010-06-24 @ 17:53:22
Postat av: Don Joan

Hav förtröstan min vän, fransyskan är snart i din ägo redo att möta asfalten på E6. Nu hoppas vi att hon inte blir en följetong i den negativa tråden. Passar på att önska dig och de dina en riktigt fin midsommar.

2010-06-25 @ 13:06:00
Postat av: Susanne

heej, schysst länk den du skickade om platserna pa planen, det visste jag inte alls om att man kunde kolla upp i förväg!

hur gar det med bilen hörru? inte hört nagot än? lycka till iaf! :)

2010-06-26 @ 19:51:52
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/
Postat av: Susanne

haha just ja, sorry ang smset, vet inte riktigt vad som hände! fick en ny telefon pa köpet när jag köpte nytt SIM-kort, en samsung som jag som sagt inte riktigt kommer överens med.. :P

yees, solbrännan är pa plats!

trist att bilen ska ta sa himla lang tid pa sig da, men du vet att glädjen när den väl kommer blir ju ännu strörre nu när du väntat sa länge! ;)

2010-06-27 @ 12:52:34
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0