En alarmerande syn...

I min gamla blogg skrev jag om hur tyskarna håller på att invadera Mallorca på fullaste allvar. Vart man än vänder huvudet, ser man något med tysk anknytning. Affärer, restauranger, barer, firmor, you name it. Tyskt överallt.

Och det blev riktigt tydligt i onsdags när vi åkte hem, och jag såg mig omkring på flygplatsen. Inget annat än tyska flygplan överallt!

Palmas flygplats har gått från...





...en färgsprakande flygplats, med flygplan från alla världens flygbolag (och tyvärr hittade jag inga sånahär bilder från 80-talet, då det verkligen var action här), till detta...







...vad man skulle kunna tro är en tysk flygplats. Det är riktigt läskigt att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0