A new beginning.

Har ni sett filmen "Falling down" med Michael Douglas? Filmen om en man som en dag får nog, och agerar därefter? Där har ni mig. Ja, om ni tar bort de trasiga glasögonen och hagelbössan. Men för övrigt är det mer eller mindre en ganska bra bild av kaoset som snurrar runt i mitt huvud. 'Nu får det vara nog', där befinner jag mig nu.

Jag har under en period nu varit den typen som knäcker min egen rygg för folk, bara för att sen få en spark i skrevet. Jag har alltid varit den som slutar med buken upp (läs om djur, ni som inte fattar) och gått efter "för fridens skull"...just för fridens skull. Men till vilken nytta? Life is a shit sandwich. Eat it or starve.

Så därför tänker jag här ge lite utlopp för denna shit sandwich, istället för att gå på stan och göra allehanda dumheter.

Om ni, kära läsare, nu råkar vara nyfikna på vad som ingår/ingått i min shit sandwich, är ni mer än välkomna att fråga mig så kan jag man-å-man ta en lite djupare förklaring. Så pass mänsklig är jag än, att jag inte tänker hänga ut någon offentligt här. Men be my guest, jag tystar och mörkar ingenting.

Välkomna till Words of a nut-case.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0